Acte necesare pentru infiintarea unei firme - Infiintare Firma, SRL, SA, Registrul Comertului, Cesiuni, Codul Caen
15880
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15880,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
Actele solicitate de cabinetul nostru in vederea infiintarii uneiĀ firme cu raspundere limitata ( S.R.L.) :

Copie dupa actul de identitate al viitorului asociat ( cel care doreste sa infiinteze o firma );

copie dupa actul de proprietate al viitorului asociat sau a persoanei fizice sau juridice care doreste sa-si puna la dispozitie imobilul in vederea stabilirii sediului social al firmei;

copie dupa dupa actul de identitate (sau o copie dupa certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului, in cazul in care cel care pune la dispozitie imobilul este o persoana juridica) al celui care pune la dispozitie imobilul in vederea stabilirii sediului social al firmei, pentru a redacta un contract de comodat sau de inchiriere pentru stabilirea sediului social al firmei ( aceste contracte vor putea fi incheiate ulterior venirii dumneavoastra la cabinetul nostru, deoarece trebuie parcursa o anumita procedura inainte de depunerea actelor la Registrul Comertului);

trei variante de nume de firma, in vederea rezervarii numelui firmei ( un cuvant din denumirea firmei trebuie sa fie in limba romana, sau este posibil, pe raspunderea clientului, sa se faca rezervarea denumirii firmei fara nici un cuvant in limba romana, urmand ca directorul ORCT sau o persoana desemnata de acesta sa se pronunte asupra legalitatii formale a denumirii firmei, cu ocazia solutionarii cererii de inregistrare in Registrul Comertului);

Actele solicitate de cabinetul nostru in vederea infiintarii unei persoane fizice autorizate ( PFA ), asociatii familiale ( AF ), intreprinderi individuale ( II ) sau a unei intreprinderi familiale ( IF) :

o copie dupa actul de identitate al viitoarei persoane fizice autorizate / intreprinderi individuale ( sau copii dupa actele de identitate in cazul in care se doreste constituirea unei asociatii familiale sau intreprinderi familiale );

o copie dupa actul de proprietate al persoanei fizice care doreste sa-si puna la dispozitie imobilul in vederea stabilirii sediului profesional, o copie dupa actul de identitate al proprietarului ( daca sunt mai multi coproprietari este necesara si cate o copie dupa actul de identitate al acestora);

o copie dupa diploma / adeverinta sau orice alt act care sa ateste calificarea sau pregatirea dumneavoastra in domeniul pentru care doriti sa infiintati persoana fizica autorizata, asociatia familiala, intreprinderea individuala sau intreprinderea familiala.